har skaffat en vinge till min 240 men den e lite för kort så jag måst få den längre (eller bredare va de nu heter)så att har någon någo bra tips om hur jag ska göra så får ni gärna skriva någon har väl säkert erfarenhet av de!
Såga isär, sätt i några järnstångar och gjut, är ett sett man kan göra det på. Dock kommer inte vingen bli lika stabil som förrut, och om det blir stora påfrestningar på den kan gjutningen paja. Eller så säljer du den och köper en som passar din bil, mkt enklare kan jag säga av egen vana:)
Såga isär, sätt i några järnstångar och gjut, är ett sett man kan göra det på. Dock kommer inte vingen bli lika stabil som förrut, och om det blir stora påfrestningar på den kan gjutningen paja. Eller så säljer du den och köper en som passar din bil, mkt enklare kan jag säga av egen vana:)
just någo sånt fundera ja lite på kanske måste jag väl prova på de.har inte råd med nån annan annars hade jag köpt en volvo 850 r-vinge till den.men den här fick jag ganska billigt av en polare!