20 april 2008
Trådstartare
Tack så mkt för tipsen, MDS 6 chanel värkar ju helt klart prisvärt:)
Vet inte riktigt hur det är med att bygga låda, just nu sitter det en bas orginal uppe på hatthyllan bak, kan jag använda mig av samma ställe och bara byta ut elementet? vet inte hur stort det är dock. Finns kanse ngt smidigt sätt att kolla detta på?
Hur är det med koppling av slutsteget då? måste jag dra nya kablar helt då eller kan jag använda mig av orginalkablarna? Vad är smidigaste sättet?