3446
Sök

Har ni några "roliga" tips om styling på en Volvo 140 LIKBIL?

* Klåpare
1 718 Inlägg
20 april 2008
Trådstartare
#21
Psychoboy82 skrev:
Det finns ju som "gravlyktor" att köpa:

http://www.classicbildelar.com/produktg … records=20

Åh! De är ju ett måste! Finns mycket annat gott på den sidan, tackar tackar! big_smile

TritoN skrev:
Jag tycker ni ska trycka upp en dekal och sätta på bakluckan där det står " Dödskul " xD

Ja eller LIKtigt Lolig. smile Fick tipset av en arbetskamrat att ha den klassiska raggardekalen: "Skratta inte, din dotter kan ligga i baksätet!". Känns dock lite magstarkt...

Tack för alla bra tips, det kommer trots sin lilla motoreffekt bli en riktig "dräpare", hehe.. Kanske skulle skriva "Dräparn" på streamern? tongue
   Fler förslag är alltid välkomna, bilder kommer inom några dagar.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

4 554 Inlägg
20 april 2008
#22
kan ni inte göra en kista utan lock lägga en upplåst barabar i den med lite kläder på ju mer realistiskt ju mer lär folk hoppa till när dom går förbi:P

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
20 april 2008
#23
Gulmun skrev:
Nu är rökmaskin beställd. Planen är att dra ut röken genom slangar på bilens undersida.
Ljudet i kistan är på is, det är osäkert om det ska bli möjlighet för folk att sitta i skåpet. Kanske blir ett barskåp iaf, ironhead! big_smile
Bra förslag till text, Irmscher Vectra, dock lite långt kanske. smile

Finns det några fler bra förslag där ute?

Behöver inte bli så långt. Här är bilen. wink
https://www1.garaget.org/gallery/archive/6659/320917_fd9orv.jpg

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

375 Inlägg
20 april 2008
#24
Ska ni bygga eller ha en baslåda kan ni skriva "kittlar dödsskönt i kistan"



Sök