5067
Sök

Låter det skit att ej dela upp baslådan?

237 Inlägg
22 april 2008
Trådstartare
Hej smile

Jag undrar om det låter skit i bas ådan om jag skiter i att dela upp lådan på mitten, det ska vara 2st12er och 2st4" basrör, jag hade tänkt dela upp den, men det funkade inte att ha dom så så jag måste ha dom i mitten på lådan och basarna på sidan ( Höger och vänster), fick inte plats med basrören då jag skulle ha rören på brädden, låter det skit att ha dom grejerna i en låda på 91cm bred, utan att dela upp dom i varje låda?  smile
/ lukas

Abaaaaaaaaa

1 045 Inlägg
22 april 2008
Mr-Karlsson skrev:
Hej smile

Jag undrar om det låter skit i bas ådan om jag skiter i att dela upp lådan på mitten, det ska vara 2st12er och 2st4" basrör, jag hade tänkt dela upp den, men det funkade inte att ha dom så så jag måste ha dom i mitten på lådan och basarna på sidan ( Höger och vänster), fick inte plats med basrören då jag skulle ha rören på brädden, låter det skit att ha dom grejerna i en låda på 91cm bred, utan att dela upp dom i varje låda?  smile
/ lukas

är lådan räknad bara rätt med portarna så ska det inte vara nå problem...

Mr Kock =)
199 Inlägg
22 april 2008
Det gör igen större skillnad ljudmässigt... De skillanderna en avdelning gör är dels att lådan blir mer stabil, samt så är det nödvändigt om man ska driva vardera bas av varsitt slutsteg, eller slutstegskanal...

Morre W, Team KLÅP, Linköping
Svensk Mästare i billjud (spela HÖGT) 5 gånger...
Sponsrad av: www.ljudia.se

Sök