5347
Sök

kabel stam/ kontakter 240 -83 (bild)

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
tjenna, har inte hittat mig nått el shema så jag lägger en tråd här,  hittade 2 kontakter som inte satt i nått när jag kollade lite andra kablar åt en polare.. bild nedan   samt skulle vilja veta vad den oranga kontakten gör? är lite dålig inom el på personbilar

https://www1.garaget.org/gallery/archive/69264/323346_mgtuep.jpg
vad är dom 2 tomma kontakterna till för nytta?

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
366 Inlägg
23 april 2008
Kapa skiten å kasta i sophinken

2 252 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Mkt mkt mkt givande inlägg patrik cool

bmw pure power skrev:

366 Inlägg
23 april 2008
The_Mechanic skrev:
Mkt mkt mkt givande inlägg patrik cool

bmw pure power skrev:

Den funkar ju klockrent utan de där tongue du har ju aldrig haft de där inkopplat big_smile

Metallica or die
108 Inlägg
23 april 2008
finns många såna kontakter på en 240 som bara hänger, men funkar allt så är det bara att köra vidare. ja har den där 6 stiftkontakten på min 240 också som bara hänger, men den andra är nått till blinker lr sånt.

2 252 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Knerten skrev:
finns många såna kontakter på en 240 som bara hänger, men funkar allt så är det bara att köra vidare. ja har den där 6 stiftkontakten på min 240 också som bara hänger, men den andra är nått till blinker lr sånt.

joo den funkar klockers utan dom  men tänkte skulle vara kul att veta vad de brukar användas till annars..om de används...

366 Inlägg
23 april 2008
The_Mechanic skrev:
Knerten skrev:

joo den funkar klockers utan dom  men tänkte skulle vara kul att veta vad de brukar användas till annars..om de används...

Du ser pojkvasker! kör utan dom, de är bara ditsatta för att förvirra cool

Noiseprojekt
23 april 2008
Har suttit i en halvtimme nu med elschemat för -83ans 240 men inte hittat nått som visar vad den plinten är till.
Därimot den orangea är glödtrådsvakten..

21 761 Inlägg
23 april 2008
Vilka kabelfärger är det på den där reläkontakten med 5 stift?

Undrar om det kan vara fördraget uttag för bränslerelä eller nåt, bara en vild gissning dock. Sitter också med elschema, men håller med Noiseprojekt att det är väldigt knepigt att försöka hitta smile.

2 252 Inlägg
23 april 2008
Trådstartare
Drönirettab skrev:
Vilka kabelfärger är det på den där reläkontakten med 5 stift?

Undrar om det kan vara fördraget uttag för bränslerelä eller nåt, bara en vild gissning dock. Sitter också med elschema, men håller med Noiseprojekt att det är väldigt knepigt att försöka hitta smile.

Kan kolla det i morron, vet inte nu.

Sök