24 april 2008
Trådstartare
Som sagt så undrar jag om "Kabelhärvan" i min 745a har fördraget till elhissar/centrallås? Har vevar x 4 nu, men har fått tag i en 760 med svarta dörrsidor och elhissar x 4 nu som ja tänkt sätta dit.. men vet ej om det är "bara" att sätta i..
Någon kunnig?
Mvh Henrik
//Henrik Johansson