Ja har 2st kit system ett fram o ett bak hur ska man koppla om ja vill få igång allt med ett 4kanals steg? har provat men får inte igång diskanterna i bakhögtalarna.. va gör ja för fel? tacksam för tips...
Antar att du har kopplat in ditt kitt bak genom det medföljande filtret? Kolla så att steget eller CD spelare inte står på LP. gör det de så får du enbart de lägra frekvenserna till ditt kitt där bak. Det skall stå på FLAT eller HP, men absolut inte LP om du vill få igång dina diskanter. Bara en tanke..