Hej! lampan för el fel lyser hela tiden. folk snackar om att man kan kolla upp det själv med VOL-FCR som man drar mellan datorn och bilen. och kan själv kolla vad det kan vara för fel. Volvo tar 1200 kr för ens kolla vad det kan vara för fel.
kan dom inte komma på något nytt på bilarna så man bara kan ta en USB kabel och ansluta sig mellan bilen och datorn en för massa skit saker!
har inte någon koll. hur/vart kollar man det? volvo sa att man måste köra in den för kolla upp varit felet kan vara. andra säger att man kan göra det själv om man skaffar någon kabel och program till datorn i bilen. ??