5016
Sök

Olika slutsteg!

336 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
#1
Om man har 4 st basar är det farligt och vad finns det för nackdelar om man kör med två olika slutsteg till vardera 2 basar per steg? Vad kan hända mer än att dem kommer spela olika.

//
Roe

6 851 Inlägg
27 april 2008
#2
Har du bara separata lådor till dem så spelar det ingen roll. De som drivs på samma steg kan dela låda (även om jag själv vill ha separata lådor för varje element,tex som i min saab, 3x12=3xkammare).


336 Inlägg
27 april 2008
Trådstartare
#3
TT-Avant skrev:
Har du bara separata lådor till dem så spelar det ingen roll. De som drivs på samma steg kan dela låda (även om jag själv vill ha separata lådor för varje element,tex som i min saab, 3x12=3xkammare).

tackar, självklart är det separata låder till dem alla 4 st

//
Roe


Sök