Om man har 4 st basar är det farligt och vad finns det för nackdelar om man kör med två olika slutsteg till vardera 2 basar per steg? Vad kan hända mer än att dem kommer spela olika.
Har du bara separata lådor till dem så spelar det ingen roll. De som drivs på samma steg kan dela låda (även om jag själv vill ha separata lådor för varje element,tex som i min saab, 3x12=3xkammare).
Har du bara separata lådor till dem så spelar det ingen roll. De som drivs på samma steg kan dela låda (även om jag själv vill ha separata lådor för varje element,tex som i min saab, 3x12=3xkammare).
tackar, självklart är det separata låder till dem alla 4 st