5875
Sök

Ljudfrågor vad ska jag ha.

1 Inlägg
29 april 2008
Trådstartare
#1
jag lyssnar på hiphop/reggae

jag har en Mazda 626 -93a Sedan

jag undrar om någon vet något ljud system typ med sterio och högtalare runt 2000 kr utan bas som e hyfsat bra..
Senast redigerat av Bruffe (29 april 2008)

21 761 Inlägg
29 april 2008
#2
Passiv baslåda är en baslåda med enbart baselement. Man måste alltså ha en förstärkare för att kunna spela med basen.

Aktiv baslåda är en baslåda med både baselement och eget inbyggt slutsteg. Man behöver bara ansluta signalkablar från en stereo för att kunna spela baslådan.

137 Inlägg
30 april 2008
#3
detta låter bra för pengarna, gillar karaktären på hertz högtalare!
http://www.bilradiohuset.se/sv/article/ … neer_hertz

Det finns inget som heter FÖR mycket bas......


Sök