Tja, jag har sett att det finns Volvo S80 i Executive utförande med skärmar i nackstöden. Är detta orginal eller är det eftermonterat. Jag blev lite fundersam eftersom jag har sett några stycken.
Jag är nämligen på gång och ska montera in skärmar i mina nackstöd, men om det finns färdiga så blir det ju lite enklare.
Ja kollade å en skärm kostar ca 10000kr st på volvo
10 papp?.. Satans! Vad får man då? 40"?
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Ja kollade å en skärm kostar ca 10000kr st på volvo
10 papp?.. Satans! Vad får man då? 40"?
Inte så farlig egentligen, BRL har ju nackstöd som är färdiga för skärmar (läs utan skärmar) för 6k styck så..
Hmm... jag vill ha 4st, så det blir rätt saftigt för mig.
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Men skämta....man kan ju för bövelen inte handla en skärm för 10 prupp.... Det låter ju som ett skämt. För dom pengarna så får man lätt 10st simpla 7tums skärmar som man monterar själv i bilen.
Det jag tänkte när jag ställde frågan först var mest att jag skulle slippa montera men om dom är så fantastiskt dyra så blir det fram med kapen och kavla upp skjortärmen...