Någon som har en fin beskrivning/guide till hur man demonterar dörrsidan på en saab 9000 CC - 92 eller därikring. Jag har släppt på skruvarna som man öppnar och stänger dörren med och likaså en skruv bakom dörr lampan, sen hittar jag inte på nå mer? Vart sitter det fler och hur går man till väga?
du har ju ett par skruvar in i dörrhantaget..den du drar i när du stänger dörren..sen har du den i själva dörr öppnaren...o sen 2 st på ytterkanterna av dörrfickan...
du har ju ett par skruvar in i dörrhantaget..den du drar i när du stänger dörren..sen har du den i själva dörr öppnaren...o sen 2 st på ytterkanterna av dörrfickan...
Jag har släppt på dom skruvarna i handtaget man öppnar med och likaså dom man stänger med ja. Hur får man bort dom där 2 plastplupparna som sitter framför skruvarna vid dörrfickan? Jag har slitit och bänt men sitter som fan!?
jag stoppade in en liten skruvmejsel sist o sen ploppade dom bara ut....annars får du ta kniven o eller tången o vrida sönder dom...nya såna hittar man ju lite överallt...