Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
min låd är på 300 liter, porten på 19x55 cm och 53 cm djup.. lådan står för tillfället i bilen riktad framåt men jag har inte byggt basväggen än men fy fan va det spelar halv volym på stegen, ingen bassboost på stegen heler... solo x =världens bästa bas!
min låd är på 300 liter, porten på 19x55 cm och 53 cm djup.. lådan står för tillfället i bilen riktad framåt men jag har inte byggt basväggen än men fy fan va det spelar halv volym på stegen, ingen bassboost på stegen heler... solo x =världens bästa bas!
nån som inte lyssnat på en DD 9918:P
hehe nä faktiskt ente men solo x:en är den bästa, råaste basen JAG har hört. den styggaste dd basen jag hört är 3515 :p