4303
Sök

Lagade SID:en på saaben idag =)

454 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
Måste skryta av mig lite nu när jag är så stolt .... jag körde strykjärnsmetoden plus två lager disktrasa imellan som tryck å genast har jag gått från 40% till 100% av alla pixlar synliga .... jag är stolt

Konsult
1 247 Inlägg
8 maj 2008
ryttersson skrev:
Måste skryta av mig lite nu när jag är så stolt .... jag körde strykjärnsmetoden plus två lager disktrasa imellan som tryck å genast har jag gått från 40% till 100% av alla pixlar synliga .... jag är stolt

Grattis.. smile Lagade min ett par månader sen, har lagat ett par stycken sen dess..

/Kim

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
8 maj 2008
Och jag cyklade hem från jobbet i motvind! Så jävla stolt

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Konsult
1 247 Inlägg
8 maj 2008
golfarn_nr1 skrev:
Och jag cyklade hem från jobbet i motvind! Så jävla stolt

Det är värt en klapp på axeln! Äsch vad sjutton, du får två! *klappar en på varje axel*

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
8 maj 2008
ryttersson skrev:

Hahaha eftersom jag är en sån som aldrig har sysslat med bilar och inte kan ett skit om dom så var jag med rätt stolt och glad första gången jag lagade min SID men inte faen vart jag tvungen att göra en tråd här på garaget för det  lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök