3697
Sök

Byta skylt på ngra sekunder?

Evolution Garage
478 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2430055.ab
hade ju klart varit ngt för de notoriska fartdårar vi alla mer eller mindre är big_smile

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Svindåre
1 433 Inlägg
9 maj 2008
har vare sugen på att skaffa/bygga nått liknande sen jag såg Taxi filmerna big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

9 108 Inlägg
9 maj 2008
Egentligen behöver det ju inte vara någon komplicerad konstruktion, men det är ändå såpass mycket jobb att det helt enkelt är mer värt att sakta ner istället för att trycka på knappen när man ser en kamera wink

Vägtullar är ju det man tjänar på i så fall såklart så för nollåttorna kanske det är värt en dag i garaget.

3 113 Inlägg
9 maj 2008
praktiskt.. skulle jag vilja ha till min första bil vad det nu blir för något smile

Semper Fi

Avstängd
519 Inlägg
9 maj 2008
Norde skrev:
får mig direkt att tänka på denna:
http://www.garaget.org/video/b6fhd65goupm

haha den e ju jävla skön och tongue

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

503 Inlägg
9 maj 2008
vart kan man köpa sådana universala?

CAR Magazine: "Probably one of the greatest, most satisfying, most perfectly balanced and tuned drivers cars to be built this decade, if not this century."

Bärs!
3 456 Inlägg
9 maj 2008
www.foxplate.com

Går ut på samma grej: Gömma plåten när man inte vill visa den.
Var nått år sedan jag snubblade på den sidan, men jag har för mej att det är en sån där rackare som snurrar, som i Taxi filmerna?

EDIT: nix, den flippar bara skylten 90grader...
Senast redigerat av Aga_Diff (9 maj 2008)

Garaget.org peakade 2008.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
9 maj 2008
Länken till Aftonbladet funkade inte.
Och varför skulle man ha behov att byta nummerskylt om man inte ska göra nåt olagligt? hmm
Däremot skulle jag vilja ha en mindre skylt. Våra nyare skyltar som är mer eller mindre lik öststatsskyltar är ju så förbannat fula..

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Sök