5468
Sök

R vinge stulen

274 Inlägg
8 maj 2008
Trådstartare
Idag torsdag stals min rvinge som jag hade på bilen.
Detta skedde på parkeringen södradragspelsgatan i frölunda gbg.'Tiden det skedde var mellan 2230-0545
någon som sett något?

Vingen var vit(volvos 189) med svart läpp.
Finns en heeeel del kännetecken på den, bla  lite dålig bättring med pensel mellan läppen o själva vingen mm sen lite andra kännetecken.

Andra vingen man blir av med denna gången fick jag ha vingen 3dar men förra 6mån.

Kan man inte bara få ha sina grejer i fred misstänker att det är någon i området.

1 311 Inlägg
8 maj 2008
volvotomten skrev:
Detta skedde på parkeringen södradragspelsgatan i frölunda gbg.'Tiden det skedde var mellan 2230-0545
någon som sett något?

Finns en heeeel del kännetecken på den, bla  lite dålig bättring med pensel mellan läppen o själva vingen mm sen lite andra kännetecken.

Andra vingen man blir av med denna gången fick jag ha vingen 3dar men förra 6mån.

Kan man inte bara få ha sina grejer i fred misstänker att det är någon i området.

verkar som att de är någon som vet att du har satt på en ny, och sedan tar den nya igen mad hmm

synd att höra att du blivit av mee den sad

399 Inlägg
8 maj 2008
Ja hoopas ja får behålla min iallafall. och alla ni andra me surt när folk tar saker sad

VOLVO for life

Bilbyggare!!!
595 Inlägg
8 maj 2008
Är bara så onödigt med tanke på att en kopia på den vingen inte kostar en förmögenhet idag....! Inte lönt att sno en ens...

3 059 Inlägg
8 maj 2008
Inte ens snygga...

Solfilmsmontör
950 Inlägg
9 maj 2008
varken första eller sista vingen som stjäls.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Avstängd
174 Inlägg
9 maj 2008
volvotomten skrev:
någon som sett något?

Ny tråd efter varje r-vinge som blir stulen verkar det som...

5 089 Inlägg
9 maj 2008
welcome to the club:) har "bara" blivit av med två r vingar på bilen änsålänge;)

\Lindgren

1 878 Inlägg
10 maj 2008
välkommen i klubben. min nya R-vinge åker bara på när man är på träffar, annars blir den hemma!

583 Inlägg
10 maj 2008
volvotomten skrev:
någon som sett något?

Blev av med min för två vecker sen uppe i Kortedala.
Fick fixa garage går inte ha något ute. haha före det så tog dom torkarbladen och det dom inte fick med drog dom/den sönder. sen tog dom vänstar spegel mad

KÖP EGNA SAKER FÖR F*N!
Man skulle ha haft larm på vingarna wink
Senast redigerat av bengan87 (10 maj 2008)

Jesus didn´† Tap
1 146 Inlägg
10 maj 2008
Min vinge blev också snodd på gamla bilen. Helt hopplöst.

Pain is temporary, glory is forever. I don´t fuckin´ Tap..

* Klåpare
1 718 Inlägg
10 maj 2008
Vad jag har förstått så köper ingen en R-vinge, dom cirkulerar mellan olika bilar med månadsintervall.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

5 089 Inlägg
10 maj 2008
Frozen1985 skrev:
välkommen i klubben. min nya R-vinge åker bara på när man är på träffar, annars blir den hemma!

snabbfäste? eller bara skruva fast sidorna när du har parkerat på utställningen?

\Lindgren

274 Inlägg
10 maj 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
Frozen1985 skrev:

snabbfäste? eller bara skruva fast sidorna när du har parkerat på utställningen?

lättAST  e väl att bara skruva fast den under utställningen.

Sök