spottade på bilen

Degas
11 maj 2008 · 36 Inlägg

Hahaha ingen som fattar att " Fredrik.Gustavsson " driver?? hahah

Rille0
11 maj 2008 · 2 021 Inlägg

Degas skrev:
Hahaha ingen som fattar att " Fredrik.Gustavsson " driver?? hahah

ne tydligen inte, han sa ett ont ord om volvo..då blir man halshuggen direkt

Jaguar Xjr "x308 supercharged" (1998)
Thiger_84
11 maj 2008 · 509 Inlägg

MeloveGolf skrev:

Thiger_84 skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

Haha!! Du e en kul liten figur du. Loska på min bil så får du se vad som händer..
Du lär ju inte loske bå fler bilar sen..

du kan också vara rolig mister tiger, tänk om fredrik ser ut så här: roll
http://pairwise.com/blog/wp-content/upl … er-big.jpg

då tvingar han dig att loska din egen bil wink

Såg att de jag skrev va ganska omoget därför tog jag bort de.
Men som dom säger ju tyngre dom är desto hårdare faller dom hehe wink

Tycker bara de e så jävla omoget att folk ska ge sig på döda ting, blir så uppretad av sånt..

Senast redigerat av Thiger_84 (11 maj 2008)

undergroundracing
11 maj 2008 ·

Jag hade blivit vansinning, spelar ingen roll om det bara vart spott.

Ett par killar skvätte medvetet öl längs hela sidan på M3a en gång när jag kom körande,
tvärnitade, slängde mig ur bilen skrek som en galning och sprang emot dom,
killarna blev livrädda och la benen på ryggen.

Begriper inte varför en del bara ska jävlas.

fiddes Grävmaskinist
11 maj 2008 · 216 Inlägg

erixon89 skrev:
tjena igår va jag och ett par polare ute och åkte!!vi skulle pricis åka hem då jag åkte förbi ett gäng med fyllon ca 10 st.plötsligt ser jag att den ena av dom  spottar på bilen!! jag vart ju självklart förbannad men jag vågade inte riktigt gå ut eftersom dom va ganska många.men även att det är en gammal volvo så är det ju en ren principsak så gör man inte jag skulle alldrig spotta på någons bil.vad tycker ni?

på min gammla 740 så va det en jävla importerad svensk som kastade in en havfull ölburk igenom framrutan och rakt över hela panel och inredning, även om de va en gammal häck jag hade så va den fortfarande MIN gammla häck. Menar de att man gör inte så mot någons bil. De är alltid tråkigt när folk förstör! sad

Volvo C70 "T5" (1998)
Rock-Star
11 maj 2008 · 2 982 Inlägg

erixon89 skrev:
tjena igår va jag och ett par polare ute och åkte!!vi skulle pricis åka hem då jag åkte förbi ett gäng med fyllon ca 10 st.plötsligt ser jag att den ena av dom  spottar på bilen!! jag vart ju självklart förbannad men jag vågade inte riktigt gå ut eftersom dom va ganska många.men även att det är en gammal volvo så är det ju en ren principsak så gör man inte jag skulle alldrig spotta på någons bil.vad tycker ni?

vad fan tror du att vi tycker och tror?? - hur gammal är du IGENTLIGEN?

håller faktiskt med fredrik med att tråden igentligen kunde hetat:
"Åhh nej någon spottade på min bil men dom var ett stort gäng så jag vågade inte stanna så jag lägger upp en totalt meningslös tråd på garaget och uttrycker min ilska och sorg."
precis som Fredrik.Gustavsson säger!!!!!!

Kesler
11 maj 2008 · 3 650 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

Kesler skrev:

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

haha fan den där gula celican har jag pissat på för nån månad sen

Ofasen, det märkte inte jag när jag var i garaget sist, larmet hade inte gått på garaget heller ?
Får jag fråga hur du kom in i mitt garage ?

tyvärr, kan inte avslöja

Senast redigerat av Kesler (11 maj 2008)

MeloveGolf Vw trimmare
11 maj 2008 · 2 995 Inlägg

Aern skrev:
Hade du trvärnitat och backat och frågade va i helsike han höll på med så hade han nog inte varit så kaxig längre, folk förväntar sig inte att man gör det och så står dom där chokande och stamandes!

agreed kvittar om dom är 20 stycken bara slå tvärnit och flyga ur bilen!

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
jocke_gronberg
11 maj 2008 · 4 586 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:
Tyckte han gjorde helt rätt, gör jag också på alla volvos. Gör inte alla det ?
Och rösta ni så många ettor ni vill bara.

man ska behandla andra som man själv vill bli behandlat så fritt fram att spotta på hans bil

melodic_death_metal
11 maj 2008 · 622 Inlägg

Rille0 skrev:

Degas skrev:
Hahaha ingen som fattar att " Fredrik.Gustavsson " driver?? hahah

ne tydligen inte, han sa ett ont ord om volvo..då blir man halshuggen direkt

o sen fick han även 15 st 1or. det är så sorgligt när folk röstar efter ett inlägg i en tråd istället för på bilen hmm
o sen vet jag inte hur det var med er, men det var helt uppenbart ett ironiskt menat inlägg han skrev roll

Gulmun * Klåpare
11 maj 2008 · 1 718 Inlägg

jc skrev:

Gulmun skrev:
En kompis farsa brukar veva ner rutan och åka med pekfingret under läppen. Det dröjer inte länge förräns han möter en gammal Volvo, och då skickar han ut lösprillan rakt på mötande vindruta..

Det måste den sorgligaste lilla skit till mäniska jag hört talas om. Är han så avundsjuk?

Larsson_Power skrev:

Gulmun skrev:
En kompis farsa brukar veva ner rutan och åka med pekfingret under läppen. Det dröjer inte länge förräns han möter en gammal Volvo, och då skickar han ut lösprillan rakt på mötande vindruta..

En kompis farsa? Din polares pappa är 10 år?

Njae vet inte vad hans stora problem är, eller jo det sitter i huvudet. Poängen är den att precis som trådskaparen själv sett så finns det tyvärr ett antal respektlösa människor vars åsikter straffar andra.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.
Klaesson
11 maj 2008 · 399 Inlägg

Fy fan va illa sad Ja hade blivit sur. så gör man fan inte!

VOLVO for life
erixon89
11 maj 2008 ·

Residence skrev:

erixon89 skrev:
tjena igår va jag och ett par polare ute och åkte!!vi skulle pricis åka hem då jag åkte förbi ett gäng med fyllon ca 10 st.plötsligt ser jag att den ena av dom  spottar på bilen!! jag vart ju självklart förbannad men jag vågade inte riktigt gå ut eftersom dom va ganska många.men även att det är en gammal volvo så är det ju en ren principsak så gör man inte jag skulle alldrig spotta på någons bil.vad tycker ni?

vad fan tror du att vi tycker och tror?? - hur gammal är du IGENTLIGEN?

håller faktiskt med fredrik med att tråden igentligen kunde hetat:
"Åhh nej någon spottade på min bil men dom var ett stort gäng så jag vågade inte stanna så jag lägger upp en totalt meningslös tråd på garaget och uttrycker min ilska och sorg."
precis som Fredrik.Gustavsson säger!!!!!!

.

det va inte meningen med tråden ska du veta men du vart väll tappad som liten

Senast redigerat av erixon89 (11 maj 2008)

Schotttz
11 maj 2008 · 586 Inlägg

erixon89 skrev:
tjena igår va jag och ett par polare ute och åkte!!vi skulle pricis åka hem då jag åkte förbi ett gäng med fyllon ca 10 st.plötsligt ser jag att den ena av dom  spottar på bilen!! jag vart ju självklart förbannad men jag vågade inte riktigt gå ut eftersom dom va ganska många.men även att det är en gammal volvo så är det ju en ren principsak så gör man inte jag skulle alldrig spotta på någons bil.vad tycker ni?

Men ska ge fan i andras bilar. Det lärde jag mig när jag växte upp.

Råkade ut för en grej för något halvår sedan sisådär, kommer åkandes i en tunnel. Över tunneln går en gammal avstängd järnväg och en promenad stig. Jag åker som sagt under och jag noterade innan att det stod folk där uppe. Men det gör det ibland så jag brydde mig inte så mycket om det... Tills jag får en sten, rakt i taket som sedan glider över motorhuven när jag bromsade.

Jag flippade totalt, lägger över fullt, petar i ettan och vänder bilen, ut och springer upp på viadukten (bilen står halvt som halvt på trottoaren och vägen) och försöker få tag på någon av dessa tre småglin. Men fick inte tag på någon, dom fick bra försprång eftersom jag hade en redig backa att besegra innan jag var där uppe. Fan altså! Även om det bara är en 740 så blir man gött förbannad. Den är ju min? :o

anvandare_12345
11 maj 2008 · 654 Inlägg

erixon89 skrev:

Residence skrev:

erixon89 skrev:
tjena igår va jag och ett par polare ute och åkte!!vi skulle pricis åka hem då jag åkte förbi ett gäng med fyllon ca 10 st.plötsligt ser jag att den ena av dom  spottar på bilen!! jag vart ju självklart förbannad men jag vågade inte riktigt gå ut eftersom dom va ganska många.men även att det är en gammal volvo så är det ju en ren principsak så gör man inte jag skulle alldrig spotta på någons bil.vad tycker ni?

vad fan tror du att vi tycker och tror?? - hur gammal är du IGENTLIGEN?

håller faktiskt med fredrik med att tråden igentligen kunde hetat:
"Åhh nej någon spottade på min bil men dom var ett stort gäng så jag vågade inte stanna så jag lägger upp en totalt meningslös tråd på garaget och uttrycker min ilska och sorg."
precis som Fredrik.Gustavsson säger!!!!!!

.

det va inte meningen med tråden ska du veta men du vart väll tappad som liten

Vad var meningen med tråden? Om det hade varit en sten och bilen hade tagit skada av det inträffade hade jag förstått din ilska. Men nu är det en jävla spottloska som ka sköljas bort med lite vatten. Väx upp.

FugitivE BMW Power
11 maj 2008 · 2 362 Inlägg

predetor skrev:
lika bra att spota på volvo för sportar man inte så kör ni ju sönder den en då ni står ju alltig i vägen.

HUUUH!? tongue

BMW, bogsering med wire :/
erixon89
11 maj 2008 ·

danhild skrev:

erixon89 skrev:

Residence skrev:
vad fan tror du att vi tycker och tror?? - hur gammal är du IGENTLIGEN?

håller faktiskt med fredrik med att tråden igentligen kunde hetat:
"Åhh nej någon spottade på min bil men dom var ett stort gäng så jag vågade inte stanna så jag lägger upp en totalt meningslös tråd på garaget och uttrycker min ilska och sorg."
precis som Fredrik.Gustavsson säger!!!!!!

.

det va inte meningen med tråden ska du veta men du vart väll tappad som liten

Vad var meningen med tråden? Om det hade varit en sten och bilen hade tagit skada av det inträffade hade jag förstått din ilska. Men nu är det en jävla spottloska som ka sköljas bort med lite vatten. Väx upp.

du är ju inte riktigt klok jag skerv ju att det va en principsak  men det är så gott som glömt nu men du börjar ju hela tiden att komentera dumt  skit i att skriva om du bara ska hålla på att skriva att vi ska växa upp.det är glömt nu  existerar inte längre.

Senast redigerat av erixon89 (11 maj 2008)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang