var i helvette finns det någotsnyggt? har kollat helawebben och det fetaste jag hittat är abbozzos zito gtr men nog finns det snyggare,,,,,men var? vill juha svarta medkromad kant...
Senast redigerat av apoteket00 (11 maj 2008)
member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)