4675
Sök

Passatstereo brusar vid körning!

2 Inlägg
7 maj 2008
Trådstartare
#1
Jag har ett problem med min stereo i bilen (Passatkombi från -04 med originalstereo).
När jag har bilen igång/kör så brusar radiokanalerna väldigt mycket. Får knappt in MIX Megapol, P3 och P4 är ännu sämre.
Dock blir det lite bättre när jag stänger av bilen (utan att ta ur nyckeln).

Va fasen är problemet?
Hoppas ni här kan hjälpa mig.

Mvh
Daniel Svensson

2 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
#2
Är det ingen som vet något om detta fenomen??


Sök