3655
Sök

Hur många använder skype eller live messenger för att ringa?

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
12 maj 2008
Trådstartare
Alla som är med på garaget har hem eller bärbar dator Hur många använder programet skype eller live messenger för att ringa gratis och se den du pratar med i  hela värden?
Jag använder mest skype,
Det gör jag och min fru ofta till Thailand, Tyskland och Frankrike, vi tycker att det fungerar perfekt med ljud och bild.
Hur har ni det?
Senast redigerat av alain (12 maj 2008)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Toyota mekaniker
240 Inlägg
12 maj 2008
använder inte nått sånt ... har ju en telefon big_smile

2 079 Inlägg
13 maj 2008
använde skype en hel del förut men sen avtog det mer å mer och nu använder jag nästan aldrig det........

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

ElectroRaggare
886 Inlägg
13 maj 2008
hur gör man? smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

8 156 Inlägg
13 maj 2008
Jodå, jag använder det ibland.
Ganska så skönt när man sitter vid datorn och kan snacka med flickvännen. Då slipper man att bli trött i huvudet av att prata i mobiltelefon i ett par timmar.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
NxV skrev:
hur gör man? smile

*
ladda ner program (skype) gratis och bara föjl intruktioner, skaffa en webb kamera och en microfon så är det klart.
lycka till!

5 198 Inlägg
13 maj 2008
förstår inte vitsen med det där... vad är det för fel på vanliga telefoner ?

2 079 Inlägg
13 maj 2008
gamlingen skrev:
förstår inte vitsen med det där... vad är det för fel på vanliga telefoner ?

jag tror inte att det är något fel på vanliga telefoner........

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

9 108 Inlägg
13 maj 2008
Hade jag ringt till utlandet och sånt hade jag garanterat använt Skype, men det är så billigt med hemtele och till vissa mobilabbonemang nu så det finns ingen mening med att behöva hålla sig till datorn smile

5 198 Inlägg
13 maj 2008
man kan tro det ibland,,

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
13 maj 2008
Trådstartare
Ja, det är klart men som säger Phaetoon: man att bli trött i huvudet av att prata i mobiltelefon eller hem telefon i ett par timmar, och trevligt att se den man prata med, + at har man en bärbar med webb kamera,  då kan man gå var som helst, prata hur länge som helst med ögon kontakt med den man pratar med utan att det kosta ett öre ty om man räknar efter ett år med mobil eller hemtelefon då har man spara några tusen lappar om det är inte mer för den son änger på telefonen, eller?

Sök