3151
Sök

Hur Mycket får en bil vara stylad för att kunna gå igenom Besiktningen?

317 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
#1
Jag har ju hört en massa om personer som har tagit sin tokstylade bil till besiktningen men sen fått underkänt.. jag snackar om riktig styling alltså Skärmar,monitors,högtalare, mm, i hela bilen, jag kan förstå att man kan ju inte köra med en Skärm mitt i nyllet.. men alltså vad är gränsen för att kunna köra en bil på gatan? det blir ju tråkigt i längden om man stylar sin bil och sen har den på trailer eller i garaget hela tiden.. man vill ju ha lite körkänsla i det hela;) hehe

aja, är tacksam för svar smile


Hadet underbart !!!

Mvh
Micke
Senast redigerat av Shad0w (15 maj 2008)

Låg och slö....

4 571 Inlägg
15 maj 2008
#2
Hur långt är ett snöre?

Det är helt omöjligt att svara på den frågan eftersom det alltid bedöms olika från bil till bil samt på olika besiktningar och besiktningsmän.

Men vill du veta de exakta reglerna om vad man får och inte så föreslår jag ett samtal till Bilprovningen
eller kolla regelboken på deras sida eller vägverket.


317 Inlägg
15 maj 2008
Trådstartare
#3
okej Tack, då kan Du låsa tråden...

Låg och slö....

5 198 Inlägg
15 maj 2008
#4
Det där jäkla snöret är med överallt cool

4 571 Inlägg
15 maj 2008
#5
Shad0w skrev:
okej Tack, då kan Du låsa tråden...

Sagt och gjort



Sök