Jag spelade ganska länge med min bas nu i kväll / natt och så helt plötsligt så försvan ljudet i högtalarna förutom att basen fortsate att spela som vanligt.
Jag stängde av bilen och startade upp den igen och då fungerade högtalarna ett tag men sedan så la de av igen.
Så min fråga är om det är basen som tar all kraft så att ljudet i högtalarna försviner och skulle det i sådana fall bli skillnad om jag skaffade en kondensator ?
Så min fråga är om det är basen som tar all kraft så att ljudet i högtalarna försviner och skulle det i sådana fall bli skillnad om jag skaffade en kondensator ?
Om strömmen inte räcker till så är det basen som tystnar först, det törs jag nog nästan garantera. Jag tror inte att du har problem med strömmen.
Vill du vara säker så mäter du spänningen, då får du svart på vitt.