4465
Sök

Köpa Corrado?

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
Hittade en billigt corrado, http://www.blocket.se/vi/16285585.htm?ca=16_s

så står det "har ställt av den f.n. p.g.a att jag inte får in växlarna"
Kan det vara enkelt och fixa?

Något annat man bör och tänka på?

Sen tänkte jag också höra om det finns bra sidor som säljer styling delar och annat till Corrado?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

321 Inlägg
18 maj 2008
Nån skruv på växellänkaget har troligtvis lossnat bara. Väldigt lätt att åtgärda.

Verkar vara en G60 så det är väl kompressorn som ska kollas lite extra på. Annars är de befriade från några större rostskador och håller väldigt god kvalite.

Styling finns på de flesta firmor och det finns massor på ebay.de.

EViLution!

2 283 Inlägg
18 maj 2008
Om du köper den så skicka in den till DLI tror jag det hette (Inverted) gjorde det så renoverar de den för billig peng.

R.I.P. Michael Jackson!

2 072 Inlägg
18 maj 2008
Allx skrev:
Nån skruv på växellänkaget har troligtvis lossnat bara. Väldigt lätt att åtgärda.

Verkar vara en G60 så det är väl kompressorn som ska kollas lite extra på. Annars är de befriade från några större rostskador och håller väldigt god kvalite.

tror de jag me.. har haft corre innan.. kolla in kompressorn så den ej läcker..så kan du sattsa på den big_smile lycka till

Sandzoo i da house

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
18 maj 2008
Trådstartare
Pikey skrev:
Om du köper den så skicka in den till DLI tror jag det hette (Inverted) gjorde det så renoverar de den för billig peng.

Skicka in? nä, mammas gubbe är grym på bilar så han kan nog hjälpa till och fixa eventuella problem
har ju en verkstad med lift å grejer också.

sandzoo skrev:
Allx skrev:

tror de jag me.. har haft corre innan.. kolla in kompressorn så den ej läcker..så kan du sattsa på den big_smile lycka till

Ska kolla på det där.. Tackar

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

Sök