Förvandla Golf mk2 GTI till VR6/Syncro...Hur?

RobinBjolin
4 mars 2007 · 356 Inlägg

hej alla på garaget.

som rubriken lyder så är jag är jag ute efter information som kan hjälpa mig bygga om min GTI till en VR6/syncro.

Har redan försökt söka runt på forum här på Garaget, men jag finner inget som jag verkligen kan använda som underlägg till mitt projekt.

Om de är nån som vet några trådar här på garaget, eller länkar till hemsidor med mängder av information om liknande projekt så jag kan få de rätt så detaljrikt, vore jag väldigt tacksam.

Information om ombyggnationer är väldigt uppskattat, såväl bilder som nedskriven dokumentation på byggen.

Väldigt tacksam för svar som kan leda till resultat på projektet.
Besök gärna min sida här på garaget, se bild och info.
http://www.garaget.org/?car=43803

MvH Robin

Skee vRsex
8 mars 2007 · 471 Inlägg

tror folket på www.vr6.nu kan hjälpa dig mycket mer.

www.vr6.nu Forumet för Bilar med VW VR6 motor.
www.Gatbilar.se/Skee <- För info om min bil :)
a_glad
8 mars 2007 · 293 Inlägg

för mig att det finns en på Gtiklubben som VR6 konverterat sin mk2.. sök på deras forum så kanske du hittar på något. smile

Du Ska Synas Eller Höras När Du Kommer, Antingen Eller Men Helst Båda Sammtidigt!
Jetta_Mk1
16 april 2007 · 58 Inlägg

gå in på vwvortex.com och gå in på forumet o kolla

Bylla B4 2.8 quattro
21 maj 2008 · 42 Inlägg

kollade lite på vr6.nu, och det är ett par stycken som vr6 konverterat sina golf 2or, är bra sugen jag med men frågan är ju om man vill slakta en så fin bil? smile

Vh / Patrik
Toresbo
21 maj 2008 · 261 Inlägg

orka

ventohuan Fartdåre!
21 maj 2008 · 592 Inlägg

De finns ju dom sam ha gjort deså de ska ju gå. Ha sett bilder på några från tyskland såklart. Dom bygger ju allt. Kör på med projektet. De kommer bli grymt!

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang