3480
Sök

Sopranos är enligt mig den bästa serien som nånsin gjorts.!!!

Avstängd
82 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
jag tycker då att den är det tycker ni likadant skriv gärna tycker ni inte det go and ....

trevlig kväll mina vänner:)

Hmm.
21 maj 2008
jag tycker varken elller.... vad ska jag göra då ? Förresten.. smile Det vore bra om du använde kommatecken och/eller punkt.

Avstängd
82 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
kommatecken suger det är för kontorsnissar och annat pattrask själv är man arbetare då behöver men bara kunna läsa lönerapporten:)

8 921 Inlägg
21 maj 2008
RonJ skrev:
kommatecken suger det är för kontorsnissar och annat pattrask själv är man arbetare då behöver men bara kunna läsa lönerapporten:)

Off topic
Just i lönesammanhang är kommatecken viktiga, tänk om kontorsråttan flyttar den ett steg till vänster....

On topic
Sopranos var inget jag såg mer än ett par avsnitt och gilla den inte.
Senast redigerat av Hamilton (21 maj 2008)

Fotograf på Tierp iDag

DFFL
9 020 Inlägg
21 maj 2008
Hamilton skrev:
RonJ skrev:

Off topic
Just i lönesammanhang är kommatecken viktiga, tänk om kontorsråttan flyttar den ett steg till vänster....

...

hahahahahahahahahaha

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Avstängd
82 Inlägg
21 maj 2008
Trådstartare
Hamilton skrev:
RonJ skrev:

Off topic

On topic

wink ne för du e inte man nog för det hehe SAAB man:P

8 921 Inlägg
21 maj 2008
RonJ skrev:
Hamilton skrev:
RonJ skrev:

Off topic

On topic

wink ne för du e inte man nog för det hehe SAAB man:P

Man nog för vad, kommatecken eller Sopranos?
Nytt för mig om manlighet kan mätas i bilmärket.....wink

jaja...jag gör mina egna lönerapporter och tutar vidare i SAAB....cool
Senast redigerat av Hamilton (21 maj 2008)

Fotograf på Tierp iDag

1 571 Inlägg
21 maj 2008
Sopranos var asbra men den blev lite tradig mot slutet, lite för mycket familjerelationer och för lite mord smile

VW-nörd?
4 332 Inlägg
21 maj 2008
Jo den spårade ur till slut och man måste väl säga att slutet var det fegaste slutet på nåntin EVER. Blev otroligt besviken på sista avsnittet...men första säsongerna var bra, med alla mental cases som ralph tongue

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
21 maj 2008
Jag tycker den var bra jag med.. Synd bara att dom slutade med den. slutet (Sista avsnittet) var ju riktigt keff..

Bmw osv..

2 271 Inlägg

Sök