5038
Sök

saab 93 ss

303 Inlägg
20 maj 2008
Trådstartare
ni som kör saab 93 ss prova att hålla nyckeln i handen och med samma hand så försöker ni starta bilen med tummen försök och få en överaskning...

heter numera blyfot_racing här på garaget

OEM <3
6 957 Inlägg
21 maj 2008
Evert_ skrev:
ni som kör saab 93 ss prova att hålla nyckeln i handen och med samma hand så försöker ni starta bilen med tummen försök och få en överaskning...

Eftersom ingen frågat eller tydligen vet, va sjutton sker då?

OEM <3

8 921 Inlägg
21 maj 2008
Evert_ skrev:

Fattar inte vad du menar...roll

Fotograf på Tierp iDag

Fisketokig
2 997 Inlägg
21 maj 2008
Evert_ skrev:

Humm.... när jag försöker starta bilen så startar den...

Kanske ingen större överaskning för mig men är man van Volvo så kanske det kommer som en chock att grejorna startar och funkar som det är tänkt. lollollol

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
21 maj 2008
Martin 9-3 skrev:
Evert_ skrev:

Humm.... när jag försöker starta bilen så startar den...

Kanske ingen större överaskning för mig men är man van Volvo så kanske det kommer som en chock att grejorna startar och funkar som det är tänkt. lollollol

Ahahaha!  Klockrent tongue

lol

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

5 089 Inlägg
21 maj 2008
att det går att låsa upp och starta utan att "nyckeln" sitter i?.verkar ganska logiskt tycker jag, sålänge man håller dosan tillräkligt nära. är ju inga spår eller så i den, bara elektroniskt... ta ur nyckeln ur dosan och pröva igen;)

\Lindgren

8 921 Inlägg
21 maj 2008
FLindgren skrev:
att det går att låsa upp och starta utan att "nyckeln" sitter i?.verkar ganska logiskt tycker jag, sålänge man håller dosan tillräkligt nära. är ju inga spår eller så i den, bara elektroniskt... ta ur nyckeln ur dosan och pröva igen;)

Jag har då spår i min dosa, men ska testa nästa gång jag ska ut och köra.

Fotograf på Tierp iDag

Sök