Tjena,
Har precis fått ett stabilt ljudsystem från rockford installerat i bilen endast framsystem, basar och slutsteg. Lät plånboken damma ur ganska saftigt på detta och är nu väldigt sugen på en ny stereo också istället för att köra på orginal huvudenheten.
Har pratat med brl om detta.
Jag har en Volvo s60 2001 buisness plus modell. Vilket innebär att jag har en integrerad telefon i bilen.
Jag vill väldigt gärna ha kvar telefonen men samtidigt byta till en annan huvud enhet. De på brl säger att de är en omöjlighet som de ser ut i dagsläget då de varit i kontakt med volvo och hört om de finns nån lösning. Volvo säger nej till detta.
Någon av er där ute som lyckats koppla in telefonen mot en annan huvudenhet? Tell me please!
Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!