Hej, va och köpte mig en gps idag pga att jag ska börja jobba i norge, och nu när jag provade den i min bil, så startade den inte. men i kompisens bil så funkar den fint. Frågan nu är hur tar man ut själva "hålet" för att eventuellt löda om eller byta kabel eller nåt? vore väldigt tacksam för svar!
MVH Peter