4817
Sök

Trasigt cigarett uttag :(

801 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
#1
Hej, va och köpte mig en gps idag pga att jag ska börja jobba i norge, och nu när jag provade den i min bil, så startade den inte. men i kompisens bil så funkar den fint. Frågan nu är hur tar man ut själva "hålet" för att eventuellt löda om eller byta kabel eller nåt? vore väldigt tacksam för svar!

MVH Peter

1 302 Inlägg
22 maj 2008
#2
Roundcube skrev:
Hej, va och köpte mig en gps idag pga att jag ska börja jobba i norge, och nu när jag provade den i min bil, så startade den inte. men i kompisens bil så funkar den fint. Frågan nu är hur tar man ut själva "hålet" för att eventuellt löda om eller byta kabel eller nåt? vore väldigt tacksam för svar!

MVH Peter

Ett het tips är att kolla säkringarna ifall du inte har giort det. smile



Sök