3121
Sök

SMS terror

Biltokig flicka
126 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
Jag har utsatt min pojkvän för sms terror... men inte med vilje.  igår skrev jag ett sms till honom som han nu har fått ett tio-tal gånger vid olika tillfälle, men om jag går in på skickat så är smset skickat en gång.
vad är det som händer? får jag betala för varje sms?

nån som vet?

Rörpulare
1 453 Inlägg
23 maj 2008
Nej tyvärr men tror inte du ska behöva betala för varje sms om de bara står 1 skcikat på mobilen.. men tycker du ska ringa din operatör imorn så kanske dom vet nått mera om denna konstiga sak!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

study
772 Inlägg
23 maj 2008
det är ingen terror fel mellan operatörerna har självråkat ut för detta i australien fick ett sms 20 gånger.

FreddeK
23 maj 2008
det där harhänt mig med. bara ringa operatören så fixar dom det...det har väl hängt sig på linjen=)

26 Inlägg
23 maj 2008
Blir så ibland^^ brukar få ett par sms extra utav mina kompisar ibland, funkar ofta efter ett par timmar igen.
Det värsta var när jag utan vetskap skickade iväg kontaktuppgifter från mobilen till en kompis utan att ja visste om det tongue de va lite scary

Sök