2611
Sök

Designa eget kjolpaket (CAD)

Ready for takeoff
367 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
Hej!
Jag funderar att göra ett kjolpaket till Saab 900 i CAD under nästa skolår (projektarbete). Hur svårt tror ni detta är? Jag använder solid edge när jag caddar och vad jag förstått måste man lära sig ytmodulering för att grejja det. Är det något man kan lära sig under 100 h eller krävs det mycket mer? Någon som har en bra tutorial eller kunskap för att hjälpa mig så skriv!

Med vänliga hälsningar
Robin Suonvieri
Senast redigerat av Rosu (23 maj 2008)

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Najs
23 maj 2008
ja pysla mycke me cad när ja gick i skolan. cad har många möjligheter när man kan de men de tar tid o lära sej men de går nog. lycka till

Ready for takeoff
367 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
Okej, jo jag har ju gått en grund kurs i det så jag kan ju ungefär hur man använder programmet, dock har vi inte gått in på ytmoduleringar osv och enligt en Caddare på min fars jobb så är det ytterst caddare inom industrin som kan det då det inte används mer än i design syften.. Skulle vara jätteroligt om någon här kan det och skulle kunna tänka sig att förklara lite snabbt smile

Kolla mitt Projekt:
SAAB ng900t - "devil eye project"
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka.

Sök