4770
Sök

Bättre ljud i VW Caddy...

672 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
#21
Så du anser de bortkastat att ha så "fint" framsystem med sämre bas/steg?
Priset drar ju dessvärre iväg om man ska hoppa upp på bas/steg.

Butiken i fråga hade inget annat 3vägssystem...

Fram 4000:-
Bas 900:-
Steg 3000:-

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

2 911 Inlägg
9 maj 2008
#22
smiler skrev:
Så du anser de bortkastat att ha så "fint" framsystem med sämre bas/steg?
Priset drar ju dessvärre iväg om man ska hoppa upp på bas/steg.

Butiken i fråga hade inget annat 3vägssystem...

Fram 4000:-
Bas 900:-
Steg 3000:-

Antar det är AVD du varit på.
Kolla med dom om de inte finns nå Infinity system annars, det är också fina grejjer.

Jag har svårt att vara opartisk i frågan, men nog finns det andra prylar som i liknande slant som gör det lite bättre än JBL, och det gäller även prylar som jag inte säljer wink

Bara hojta till om du vill provlyssna lite 8-10" basar lämpliga för Caddy.
Har även Infinity i demokärran, så du får en litet hum om deras prylar.

672 Inlägg
9 maj 2008
Trådstartare
#23
:p
Steget i fråga är ju ett nedsatt fjolårssteg... ja vill ju såklart få de bästa för slanten.
Gärna andra vettiga förslag...
Lät som Infinity hade slutat me 3vägarna enligt dom...

Kommer handla lokalt vilket som för supportens skull... va drygt 10 år sen man va intresserad av sånt här förrut så man e lite rostig hehe...
Senast redigerat av smiler (9 maj 2008)

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

1 727 Inlägg
10 maj 2008
#24
Håll ut VAG ägare!!! CAN-bus klara DubbelDIN maskiner är på ingång.

Syntes på mässa i Tyskland e påsk (Sinsheim)

Tålamod!!!

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK

672 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
#25
Ska till å bygga baslåda till Caddyn imorrn å funderade om man skulle köra dubböa lådor, en under varje säte.
Va blir de för skillnad, högre ljudtryck endast elle?
Ska isf lådorna va identiska el ska man göra lådorna olika stora för att komplitera varandra??

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.

BTLulle
23 maj 2008
#26
Jag har ett 8" basrör bakanför pasagerarstolen, tappar tyvär lite benutrymme men då jag alltid kör så spelar det ingen större roll för mej :-) men jag har ju den äldre Caddyn.

MVH Peter

1 727 Inlägg
24 maj 2008
#27
smiler skrev:
Ska till å bygga baslåda till Caddyn imorrn å funderade om man skulle köra dubböa lådor, en under varje säte.
Va blir de för skillnad, högre ljudtryck endast elle?
Ska isf lådorna va identiska el ska man göra lådorna olika stora för att komplitera varandra??

Identiska.

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK


Sök