4707
Sök

Nackstödskärm är det något att ha?

583 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
#1
tjenare.
är ute och kollar efter olika skärmar till bilen. och hitta Nackstödskärm är det något att ha? och passar dom till volvo 855.a? äre stora problem att få dom på plats med kabel och allt?
har nyss skickat efter en DVD spelar te bilen och är ute efter två tre st bild skärmar.
Någon som vet något bra?
Senast redigerat av bengan87 (23 maj 2008)


16 197 Inlägg
24 maj 2008
#3
länk???

"Testar man inte så får man aldrig veta"


Sök