4814
Sök

Kan man ställa in steget så det kommer bara basljud?

237 Inlägg
24 maj 2008
Trådstartare
#1
Hej
undrar om man kan ställa in steget så det bara kommer basljud ifrån basarna , eller hur gör man det?smile
/ lukas

Abaaaaaaaaa

6 851 Inlägg
24 maj 2008
#2
du skriver inte vad för steg det är, men det bruka finnas en knapp som är märkt Lp/Hp/full..Den ska stå på Lp. då skickas enbart Low pass signal till din bas, alltså bastoner.


358 Inlägg
24 maj 2008
#3
Ja, du har väll lite olika rattar o skjutknappar på steget misstänker jag?


edit, TT-avant hann före tongue
Senast redigerat av zzzoder (24 maj 2008)

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

Turbocharged
421 Inlägg
24 maj 2008
#4
TT-Avant skrev:
du skriver inte vad för steg det är, men det bruka finnas en knapp som är märkt Lp/Hp/full..Den ska stå på Lp. då skickas enbart Low pass signal till din bas, alltså bastoner.

Sen brukar man kunna skruva på en ratt med, och bestämma var den ska klippa.

Tonight, tonight the strip's just right
I wanna blow 'em all out of their seats
Calling out around the world, we're going racin' in the street.


Sök