Hejsan Funderar på lite fixa med huven på min evo=) Kan man göra nå kul med lite lack på den tror ni? Utan massa motivlack. Eller ska man byta ute den mot en kolfiber? Kolfiber är ju grymmt men jag gillar mitt scopp nu men byter jag till en kolfiber vill jag att de sk se lite skillnad ut=)
Snäll va tycker ni? Ska jag fixa med lite lack? Kolfiber? elelr behålla den som den är?