3681
Sök

Lite huvförslag tack =) "kolfiber"?

Grundare av MidNightMeet och Så Enkelt TV
1 314 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
#1
Hejsan
Funderar på lite fixa med huven på min evo=) Kan man göra nå kul med lite lack på den tror ni? Utan massa motivlack. Eller ska man byta ute den mot en kolfiber? Kolfiber är ju grymmt men jag gillar mitt scopp nu men byter jag till en kolfiber vill jag att de sk se lite skillnad ut=)

Snäll va tycker ni? Ska jag fixa med lite lack? Kolfiber? elelr behålla den som den är?

GLÖM INTE ATT KOLLA MIN HEMSIDA www.Ziggs.se
ProjektTråden min
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p2986707/

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
25 maj 2008
#2
finns ju kolfiberhuvar med OEM look dvs ser ut som orginalhuven med eller utan scoop (beroende på vad bilen hade från fabrik)



Sök