4634
Sök

Usb på baksidan? Varför? Alpine 9884R

ingen livslust
169 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
#1
Köpte en Alpine stereo för ngn dag sen, har börjat fundera på nu varför dom satt usb- utgången bak på stereon?

Hur är det tänkt att man ska ha? Sladden är ju kort och går knappast att dra ut på något smart ställe och det känns ju inte som man ska ta loss stereon för att byta minne?

Hur är det tänkt man ska göra egentligen?

Ska du va här inne så får du fan gå ut!

1 727 Inlägg
26 maj 2008
#2
Alpine har ett fint tillbehör som heter KCE-220UB, då kan du förlänga USB till lämplig panel el. liknande.
(paneluttag ingår)
Så tyvärr måste du ut med ett par hundra till, men det blir riktigt bra.

http://www.alpine-electronics.se/index.php?id=kce-220ub
Senast redigerat av Horsyhorse (26 maj 2008)

Shopen med personligt engagemang. Handla i WEBSHOPEN
Bilstereotidning på nätet: LÄS!
Seastreams Garage på FACEBOOK
Motorshow i Kungsängen på FACEBOOK

hmmmm
1 094 Inlägg
26 maj 2008
#3
Horsyhorse skrev:
Alpine har ett fint tillbehör som heter KCE-220UB, då kan du förlänga USB till lämplig panel el. liknande.
(paneluttag ingår)
Så tyvärr måste du ut med ett par hundra till, men det blir riktigt bra.

varför inte då iställer köpa en vanlig usb förlängare. 1 meter kostar ju 50 spänn. då kan man ju dra den vart man vill i bilen och göra ett fäste för den. så skulle jag gjort iaf.



Sök