Köpte en Alpine stereo för ngn dag sen, har börjat fundera på nu varför dom satt usb- utgången bak på stereon?
Hur är det tänkt att man ska ha? Sladden är ju kort och går knappast att dra ut på något smart ställe och det känns ju inte som man ska ta loss stereon för att byta minne?
Hur är det tänkt man ska göra egentligen?
Ska du va här inne så får du fan gå ut!