4642
Sök

Baslådor för reservhjulsbaljan ?

Egenföretagare
2 496 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
#1
A6ans bose stereo ska kompliteras med en bas är det tänkt. men i bagaget ska det inte synas något, så frågan nu är om det är någon som vet en bas som är anpassad efter en reservhjulsbalja ?

Och i sånna fall vart man kan köpa det ?


// Emil

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

8 156 Inlägg
27 maj 2008
#2
Det bästa är nog att gjuta en baslåda själv. Men det borde ju faktiskt finnas färdiga lådor att köpa.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Egenföretagare
2 496 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
#3
Jo jag vet, men tänkte bara att fördelen med en färdig är att det är lättare att ta i och ur när det ska lastas osv, gör man en egen så är det ju lite mera pill att få till det med kablar slutsteg osv smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

399 Inlägg
27 maj 2008
#4
Det finns... Om jag bara kom ihåg vilka företag som har hade det ju klart varit bättre :p

Ska inte svära på det men Pioneer kan ha nån "stoppa-i-baljan-direkt" sak, har sett det iaf, även om det kan ha varit ngt annat än Pioneer


358 Inlägg
27 maj 2008
#5
Jag har mina 2 rockford basar custombyggda i golvet i bagageluckan.. Varav en special byggd låda i reservhjulsbaljan. brl utförde bygget. Inte allt för dyrt. Snurra förbi din närmsta butik o hör om prisramarna.

Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!

BilstereoNörd
576 Inlägg
27 maj 2008
#6
Denna kanske kan vara något? 54cm i diameter och 22,5cm hög/bred..
http://www.webshop.bertilssonautoelectronics.se/acartPro/store/images/products/wheel12.jpg
// Tommy

Bertilsson Auto Electronics (SM-Guld Street Stock-10)
(Fysisk butik i Lidköping) Bilstereo, Multimedia, Xenonkonvertering m.m.
BAE SPLpro (dB-mätare)
Pioneer, Mohawk, Carpower, B2 Audio, Dragster, Impact, Hertz m.fl


Sök