4624
Sök

Tips på Huvudenhet

Tomten
1 065 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
#21
Decibel skrev:
Tomten skrev:
Tycker det är dax att uppgradera sig  lite samt att den andra börjar bråka lite.

Efter som jag inte är så påläst  när det gäller huvudenter så kanske ni kan ge nå tips.

Pris: max ca 5000 kr.
Krav: Bra o stabila grejjor samt fjärrkontroll.


Sen undra jag om man kan få nån indash dvd som är bra för det priset.

Alpine, alpine alpine... Alternativt Eclipse 8445.

Sen kommer du hit med en bärs så tweakar jag in det åt dig wink

är inne på alpine eller pioonneren som alla säger.
Men vilken alpine eller kan man ta första bästa tongue


6 851 Inlägg
27 maj 2008
#22
En gamal Alpine 9853/55a eller en 9887a.


Tomten
1 065 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
#23
Alpine CDE-9882Ri
Eclipse CD 5425E

något att ha?
kostar sig 2500 kr

PIONEER DEH7000UB
kostar 3000 kr

Alpine CDA-9886R
kostar sig 3500 kr


Helt okej pris på den oxå samt att jag får lite pengar över o blåsa på nå annat skojj tongue
typ nya bromsar smile

Någon indash tv blir det icke pga blir så dyra om man ska ha nå vettigt!
Senast redigerat av Tomten (27 maj 2008)



Sök