Kan man kapa fjädrarna utan problem eller måste man köpa sänkningssats till en golf 1a? Och jag vet att man egentligen inte ska kapa.. Men det blir ju billigast så.
Är även intresserad av att köpa breddade plåt 4/100 om någon har det
jag skulle säga att det bara är att kapa, så länge du inte kapar för mycket... eller så köper du sänksats, allt efter din egna plånbok... köper du från tyska ebay kan du köpa coilovers för samma pris som du köper vanliga sänkningsatser här i sverige