1913
Sök

Trimma i Göteborg

6 Inlägg
27 maj 2008
Trådstartare
Ska vara i Göteborg ett par dagar så jag tänkte passa på att trimma min Audi A6. Någon som vet vart man ska vända sig till i götet?
tacksam för alla svar, mvh Johan

60 Inlägg
28 maj 2008
BSR har en samarbetspartner i Göteborg jag har glömt av vilken det var men det står på deras hemsida vad dom heter. Det är den enda jag vet för tillfället. Själv så åkte jag upp till Uddevala å chippade min för det va lite billigare än BSR och jag e e helnöjd. Kolla annars Stjernqvist Racing, är du ändå i Göteborg så kan du lika gärna ta en tur dit om du vill komma undan lite billigare smile

218 Inlägg
28 maj 2008
kan väll säga att det är Scram som jobbar med BSR och jag kan rekomedera dom varmt dom är grymma
www.scram.se

1 833 Inlägg
28 maj 2008

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

6 Inlägg
28 maj 2008
Trådstartare
Kom till gbg kl 14:30 åkte till Powerchip, åkte där i från ca 45min senare med en trimmad Audi. Måste säga att det lilla jag har kört så är jag ganska nöjd men vill test köra lite mera innan jag säger något. Jag måste nog säga att jag var lite skeptisk när jag anlände då lokalen såg ut som ...ja.. skit, plus att jag fick dra ur information om vad som dom skulle göra med min bil, kanske borde gå en kurs i säljteknik=)  Men om bilen är bra trimmad så kommer jag att vara nöjd ändå! Kalaset kostade mig 2500kr, är det ett bra pris ni som kan om detta!?
Vill tacka alla för svaren.

Nu till nästa fråga, jag vill sänka min bil lite så att det matchar mina fälgar. Vilket märke och vad ska det kosta plus hur mkt ska man sänka ? ska man sänka jämnt bak och fram ?
Tacksam för alla svar!
Senast redigerat av whimpei (28 maj 2008)

Sök