5191
Sök

FOXPLATE förtalar mig på sin sajt...

4 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
Andreas 940 skrev:
Ja detta var ju också ett sätt att marknadsföra en ny produkt...

Detta har inget med marknadsföring att göra. utan att rentvå mitt namn och att jag skulle vara en bedragare och dömd för det. Allt är en lögn som allt annat denna mannen uttalar sig om.

Hade varit mycket roligare att marknadsföra denna med goda nyheter i stället. Anledningen till att jag visar bilderna är att jag vill visa att det faktiskt finns en produkt och inte som Fredrik säger, ett bedrägeri.

8 921 Inlägg
30 maj 2008
zacca skrev:
Andreas 940 skrev:
Ja detta var ju också ett sätt att marknadsföra en ny produkt...

Detta har inget med marknadsföring att göra. utan att rentvå mitt namn och att jag skulle vara en bedragare och dömd för det. Allt är en lögn som allt annat denna mannen uttalar sig om.

Hade varit mycket roligare att marknadsföra denna med goda nyheter i stället. Anledningen till att jag visar bilderna är att jag vill visa att det faktiskt finns en produkt och inte som Fredrik säger, ett bedrägeri.

Om du nu vill rentvå ditt namn varför gör du det på garaget.org?
Det är ju ingen på forumet som har skrivit något negativt om dig och din produkt...roll
Mitt råd är att du besvarar anklagelserna där du blivit anklagad.

Så som det är nu så ser vi ju bara den ena sidan av myntet dvs din historia.

Fotograf på Tierp iDag

-utan 940
1 728 Inlägg
30 maj 2008
zacca skrev:

Om nu detta inte är ett billigt reklamtrick som det ser ut att vara (en googling visar att du skapat likadana trådar på flashback och zatzy) är det verkligen en desperat situation du hamnat i. Vi får hoppas att det bara är ett reklamtrick. wink

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
30 maj 2008
Ingen som funderat över det faktum att dom potensiella kunderna till killens produkter är folk som hänger på sådana här forum och om någon då hör talas om det här med foxplate nånstans och börjar snacka på forumet så kan det skada både killens rykte och företag rätt rejält då ingen tror att han är seriös.

Alltså att han skriver här i förebyggande syfte, för att vara först helt enkelt.

Är ju iaf vad jag tror.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök