4212
Sök

Sätta fast 6x9 lådor i hatthyllan?

Volvo PV
224 Inlägg
29 maj 2008
Trådstartare
#1
Tjena, skall sätta in mina lådor till mina 6x9:or på hatthyllan på min E36 coupé. Frågan är hur jag ska sätta fast dom? Jag vill inte göra hål i hatthyllan och limma går ju inte. Hur kan jag få fast som snyggt utan att det bli större märken i hatthyllan? Det kan vara bra att få loss lådorna hyffsat lätt också wink

Tack på förhand smile
Senast redigerat av jonte_is (29 maj 2008)


Volvo PV
224 Inlägg
29 maj 2008
Trådstartare
#2
Dom e fyrkantiga å lika höga som en 6x9:a. Dom ska kläs i tyg också.
Senast redigerat av jonte_is (29 maj 2008)


399 Inlägg
29 maj 2008
#3
Riktigt starka kardborrband?


* Klåpare
1 718 Inlägg
29 maj 2008
#4
Enda rätta är nog att skruva fast lådorna i hyllan. Risken finns att lådorna blir projektiler vid panikbromsning eller krock.

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Volvo PV
224 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
#5
Japp ja har baslåda i skuffen. Tänkte ha dom på hatthyllan.


Volvo PV
224 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
#6
Okey, jo de bli inte lika snyggt som att ha dom i hatthyllan. Men jag var ju tvungen att göra på något sätt men om det blir skit fult så tar ja bort dom...är inte riktigt klar me dom.
Jag kan lägga upp bilder på det senare när dom är klara.
Senast redigerat av jonte_is (30 maj 2008)


956 Inlägg
30 maj 2008
#7
Varför inte sätta dom i originalhålen, man kanske får ta upp lite med det blir 10ggr bättre.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

1 878 Inlägg
Volvo PV
224 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
#9
Dom får inte plats i orginalhålen, och jag vill inte såga upp dom. Jag ska göra klart lådorna och se hur det ser ut sen om man ska ha kvar dom. Får väl skruva fast dom isf.



Sök