har samma problem o de gör ont o se hur gruset gått in i lacken just på klackarna..
De du kan göra är att köpa ett sett och i värsta fall bara skära till dom lite..
Jag går i tankarna att först och främst lägga på lite extra lack på klackarna samt baktill.. sedan lägga på som en skyddande plastfilm. Har fått de rekomderat av min lackerare då de ska fungera väldigt bra.. diskret skydd. Skyddar inte stänk som kommer upp mot övriga bilen dock.. men värt att tänka på
Jag vet inte alltid vad jag pratar om,
men jag vet att jag har rätt!