3787
Sök

Tvätta inredningen?

346 Inlägg
31 maj 2008
Trådstartare
#1
hej, när jag lämnade in min bil på lagning.. fick låna en lånebil... och även om den inte va sprillans ny... så lukta den "ny bil".. hur kan de göra så?

tips på hur jag kan få min bil att lukta "ny bil" ?
Senast redigerat av nabil_akhlaque (31 maj 2008)

5 198 Inlägg
31 maj 2008
#2
VA,,, när jag lämnade inte  min bil på lagning ?

346 Inlägg
31 maj 2008
Trådstartare
#3
gamlingen skrev:
VA,,, när jag lämnade inte  min bil på lagning ?

oj, stav fel...

465 Inlägg
31 maj 2008
#4
gamlingen skrev:
VA,,, när jag lämnade inte  min bil på lagning ?

han menar att han lämnade in sin bil,fick en lånebil som lukta mumma

5 198 Inlägg
31 maj 2008
#5
jo jag förstog, men det såg så roligt ut

Mollllgan
31 maj 2008
#6
Waunder baum " New car" Har den sj...

* Stavning...

392 Inlägg
31 maj 2008
#7
Gör som en turk på mitt jobb gjorde, dra högtrycks tvätten invändigt ! funkar garanterat

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!


Sök