tjabba !!! tänkte bara höra me er här på garaget . får man en bra bmw för 15 000 kr o styla upp och göra vacker . . och fick höra att bmw 320 o 325an e30 ska man sattsa på om man vill ha en snygg o bra bmw ..vad tror ni och tycker

och bilen får kosta 15 lök
