funderar på att lacka lite stuffs i motorrummet, men det har ju en tendens att bli lite småvarmt där, speciellt dagar som denna... Måste man ha ngn värmetålig färg då, som typ "motorlack" som micro, biltema med flera säljer?
Mvh Niclas
"Påbörja inget du kan avsluta"