Lite funderingar
Framsystemet är bestämt... MB Quart RVF 210+... 3 vägs kit 1", 4", 6,5".
Första tanken på resten va...
Bas:
JBL GTO 1002D... 10" bas i sluten låda.
Slutsteg:
JBL GTO 755.6... 2x160, 1x300
Men efter lite rekande i bilen så finns det lika mkt plats under passagerarstolen... inga problem å få dit en låda på 21liter vilket GTO'n verkar vilja ha, om de nu är lådvolymen inkl element.
Ska ja köra två baslådor el en... är två overkill?
Hade först tänkt haft steget under passagerarstolen, men skulle nog inte se så dumt ut å montera den/dom ovanför skallen mot taket... finns bra me plats.
Om ja nu bygger två lådor kommer steget å räcka till el ska man kika på nåt helt annat?
Va ju tänkt att de skulle driva allt.
Senast redigerat av smiler (24 maj 2008)
Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.