Hehe du stöller klockkan genom att vrida lite på pinnen som sitter vid klockan
Bas/tre står det nog på pinnen som du trycker ut först, sen vrider du den för att öka eller minska basen, om du drar lite lätt i pinnen känner du att pinnen åker ut ett hack, då kan du vrida o då ändrars diskanten..
Annars kan du ta en fluck i instruktionsboken=)
// Andreas
S40N T5-04