4220
Sök

Vibrerande soffa med agressor-bas

1 468 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
#1
Vad tror folket om att bygga in en magnat 24" bas som jag liggandes i mn hörnsoffa?
kanske går att använda som en ren massagebas eller nåt =P.

Vad gillas idén?


272 Inlägg
2 juni 2008
#2
Nån gång för längesedan så såg jag en soffa med 4 st 10" monterade i "sockeln" vid golvet, jävlar vad det dånade, kanske inte skönsång, men fan va läckert det var, helt klart ska du göra det om den bara ligger och skräpar i ngt skåp!

Sierra-döbel

1 468 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
#3
Niotusen skrev:
Nån gång för längesedan så såg jag en soffa med 4 st 10" monterade i "sockeln" vid golvet, jävlar vad det dånade, kanske inte skönsång, men fan va läckert det var, helt klart ska du göra det om den bara ligger och skräpar i ngt skåp!

Tanken är att den ska vara UTAN låda pga jag har en sublåda med en 20"are i med


272 Inlägg
2 juni 2008
#4
den jag talar om var utan låda också, men det var en soffa där det går en "vägg" där det egentligen är tomrumm mellan soffbenen, däri satt basarna, nu var det väldigt längesen jag såg det, men tror inte det var lådor

Sierra-döbel

1 468 Inlägg
2 juni 2008
Trådstartare
#5
Niotusen skrev:
den jag talar om var utan låda också, men det var en soffa där det går en "vägg" där det egentligen är tomrumm mellan soffbenen, däri satt basarna, nu var det väldigt längesen jag såg det, men tror inte det var lådor

aha okej. det blir då som en liten jordbävningsbas i o med att det är juh lite större än 10" =P.
eller om man sätter bara en vägg mellan basen o ryggstödet så ljudet aldrig kommer in i tomrummet?

Du vet inte någon som har en till aggressor 24"?
Letar efter en till som itne är allt för dyr.

vill att det ska skaka på rejält =P



Sök