Bakljus till SAAB 9-5 Kombi 06'a - Tonade eller standard, finns de?

Laban_Uppsala
3 juni 2008 · 15 Inlägg

Har letat som en tok, nån idiot som backat sönder Vä bak för mig... Känner att det är en princip sak att inte kapitulera och behöva ge BIVA en hel arm och lite till för en ny plast pryl. Känns så surt, hade man haft en Volvo 740 hade man kunnat köpa skiten på ICA ju....

Ingen som har tips på nån som säljer bakljus till SAAB? Får som sagt gärna vara styling betonat ^^

Senast redigerat av Laban_Uppsala (3 juni 2008)

Blinka lilla TCS lampa där...hur jag undrar...
Carlsberg
3 juni 2008 · 111 Inlägg

Förstod mindre än halva ditt inlägg men speedparts har ju lite stylingljus, likaså realcar....

Senast redigerat av Carlsberg (3 juni 2008)

"The beast got 500 horsepower and a Borla exhaust system, it does 0-60 in about.... ehm 4.3 seconds..yeaah. -Wow you can read the broschuer."
Saab 9-3 (2008)
Saab 900 s (1990)
Laban_Uppsala
3 juni 2008 · 15 Inlägg

Carlsberg skrev:
Förstod mindre än halva ditt inlägg men speedparts har ju lite stylingljus, likaså realcar....

Haha, ok... Vänster bakljus på min SAAB 9-5 från 2006 är trasigt.. jag vill köpa ett nytt... var köper man nytt om man inte vill gå till BIVA = SAAB och betala överpris + moms?

Tack för tipset dock, ska kolla.

Blinka lilla TCS lampa där...hur jag undrar...
Carlsberg
3 juni 2008 · 111 Inlägg

Sry,.... trodde att du hade en 9-3 SC,... Men det kanske finns till din iaf.?

"The beast got 500 horsepower and a Borla exhaust system, it does 0-60 in about.... ehm 4.3 seconds..yeaah. -Wow you can read the broschuer."
Saab 900 s (1990)
Saab 9-3 (2008)
Laban_Uppsala
3 juni 2008 · 15 Inlägg

Njae, kollade både speedparts och realcar men ingen hade. Verkar vara rätt surt med prylar till 9-5'or över lag. Men tack för tipsen, såg lite intressanta dumpventiler hehe big_smile

Blinka lilla TCS lampa där...hur jag undrar...
Carlsberg
3 juni 2008 · 111 Inlägg

Vet ju att Saab har haft en BIOPOWER prototyp som hade vita bakljus, hör med dem om de kan börja tillverka dem:P.... Dock är ju det inte billigare än att köpa befintliga.....

"The beast got 500 horsepower and a Borla exhaust system, it does 0-60 in about.... ehm 4.3 seconds..yeaah. -Wow you can read the broschuer."
Saab 9-3 (2008)
Saab 900 s (1990)
Laban_Uppsala
3 juni 2008 · 15 Inlägg

Kapitulation... 638:- på BIVA... hämtas imorrn. *suck*

Vita bakljus... mja... bilen är silver metallic smile

Blinka lilla TCS lampa där...hur jag undrar...
hedley Saaboholic
3 juni 2008 · 3 129 Inlägg

kolla med autoprodukter, bilåtervinningen/skroten, blocket.se?

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Mortalis VW-nörd?
3 juni 2008 · 4 332 Inlägg

Skulle också kollat skrotarna, typ www.bildelsbasen.com (eller se, minns ej nu), och lagabasen

Laban_Uppsala
3 juni 2008 · 15 Inlägg

Kollade bildelsbasen aka skroten/bil demonteringen och visst har de delar, men det var faktiskt rätt dyrt jämförelsevis.

Tack för tipsen iaf.

Blinka lilla TCS lampa där...hur jag undrar...
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang