4524
Sök
Kall Start Saab 9000 CC I16 00:20
se hur lätt den startar i runt 3-6 minus
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå

1954 visningar
Videon publicerades på Garaget 24 november 2007
för 17 år sedan
Jahaja, "kallt"...
för 19 år sedan
pöh! våran renault 5 från 88 starta i -29 i vintras UTAN motorvärmare .. fick harva en stund på startmotorn, men igång gick den med ett lätt skakande och slirande på generatorremmen! de är nästan status för att vara en gammelrenault! :D
för 19 år sedan
???
för 19 år sedan
skulle de vara svårt att få igång bilen när det är minus ute lr? just ja det är jue saab :D:D:D
för 19 år sedan
vad vare för bra med det då :S
för 19 år sedan
WOW!!! coolt!
för 19 år sedan
Min primera diesel startade i minus 22 utan motorvärmare o glödning ;)...
för 19 år sedan
min gamla td med d24 starta utan motorvärmare i 25- minus så:D
för 19 år sedan
haha
för 19 år sedan
Kan visa att min startar i mer kyla :P
för 19 år sedan
de där är ju rena sommar värmen=)
för 19 år sedan
e väl inte speciellt kallt 3-6 minus? min gamla merca 190 2.0 förgasar insprutning stod i 3 veckor i runt 18-25 minus o starta som om det varit en varm sommardag. utan att motorvärmaren varit i :)
Liknande videos



Sök